Čitanje

Čitanje je jako bitno u našem životu. Pomoći će nam u nekim situacijama u žovtu, naučićemo puno toga, bolje ćemo pistati sastave. Bolje ćemo znati pravopis, a i lepše ćemo se izražavati.

Резултат слика за citanje

Резултат слика за citanje
Kad sam bila mala naljutila sam se na par drugara s kojima sam se igrala napolju, i tako ljuta ušla sam u kući i posle par minuta postalo mi je dosadno. Slučajno sam pogledala na police gde su nam stajale knjige, prišla sam i uzela jednu zbirku pesama J. J. Zmaja. Tada sam samo znala da čitam slovo po slovo, i trebalo mi je pola sata da pročitam pesmu, ali nisam stajala sve do mraka. Od tada sam svakog dana čitala i to mi je promenilo život na bolje, mislim.
Prosto sam se zaljubila u knjige. Ne znam ni sama koliko sam ih pročitala...

Резултат слика за citanjeJednog dana profesorka srpskog je pitala šta mislimo o tome da li čitanje može da nam naškodi. Udubila sam se u to pitanje, razmišljala sam. Onda mi je drugarica rekla da sam dosta zatvorena i da se ne družim mnogo, i da to čitanje loše utiče na mene. Dugo sam razmišljala o tome što mi je rekla. I da, moj broj prijatelja se sveo na minimum, nisam više delila svoje tajne sa drugaricama... To se još uvek dešava, ali ja ne prestajem da čitam, niti ću.


Коментари