Ghost

Upravo sada sam odgledala video na Jutjubu (YouTube) čiji je sadržaj bio vezan za duhove.

Iskrena da budem, ja verujem u duhove. Čak sam jedno vreme bila opsednuta njima u smislu da sam stalno pričala na tu temu, da sam gledala razne videe, isključivo na tu temu. Poželela sam i da ih prizivam. Jurila sam svuda da bih pronašla tablu za prizivanje duhova.

U međuvremenu, pročitala sam da je prizivanje duhova jako opasno. Takođe sam čitala razne ispovesti ljudi koji su imali susret sa tim bićima. Neki od njih su bili i zaposeti od strane ovih bića.
Prizivanjem duhova može doći do raznih katastrofa. Može se desiti da vas taj duh zaposedne, da zaposedne vašu kuću pa da vam donose samo probleme. Taj svet duhova je jako stvaran i nemojte se igrati sa tim.
Inače, odustala sam od prizivanja duhova.

Postoje i razne emisije na ovu temu. Pratim jednu na kanalu Travel - "Međunarodni lovci na duhove". Jako zanimljiva emisija, pa ukoliko želite možete pogledati.

Postoje i priče da ti duhovi koji lutaju između svetova, da su to zli duhovi koji nisu mogli da nađu mir nigde.

Duhovi su natprirodna bića najčešće opisana kako lebde. Prozirni su, mogu se kretati kroz zidove i razne druge stvari. Imaju i priče o dobrim i zlim. Obično se javljaju noću i nastoje da uznemiravaju neku osobu sve dok ne postignu željeni cilj.

Možda ovo vama deluje kao nebuloza, ali ja verujem u to.
Pre možda godinu dana ostala sam sama kod kuće. Taj dan je bio lep i sunčan, tek što sam se vratila iz škole. Sedela sam u sobi, zazvonio je fiksni koji je bio u drugoj prostoriji. Ustala sam da se javim na telefon. Kada sam uzela slušalicu u ruke i javila se, vrata sobe su se zatvorila. Nije bilo promaje niti bilo čega drugog. Bilo je jako čudno, i na neki način jezivo.

Šta vi kažete, verujete li u duhove? 😃

Коментари